Verzendkosten en levertijden

Wij werken met verschillende pakketdiensten, waarbij wij altijd kiezen voor een betrouwbare, maar ook betaalbare partner. 

Als standaard pakketdienst maken we gebruik van PostNL, waarbij u ook de mogelijkheden heeft om verschillende verzendopties te kiezen, als avondlevering of levering bij een PostNL pakketpunt. Het staat ons vrij om in voorkomende gevallen een andere pakketdienst te kiezen.

Sommige opties maken de verzending duurder. Deze extra kosten berekenen we 1 op 1 aan u door en betalen we niet terug mocht u besluiten het gekochte artikel te retourneren.

Verzendkosten

  • We verzenden uitsluitend naar landen binnen de EU.
  • Voor pakketten binnen Nederland, België en Duitsland rekenen we geen verzendkosten bij een goederenwaarde boven de € 100,-
  • Bij verzending naar andere landen worden de feitelijke verzendkosten doorberekend.

Bij retourneren, vergoeden we de doorberekende verzendkosten tot een maximum bedrag van € 10,-.

Levertijden

In principe worden alle artikelen op order geproduceerd. Hiermee houden we de kosten laag, maar heeft u wel te maken met productietijden. Standaard is de levertijd daardoor 10-15 werkdagen.

Artikelen die op voorraad liggen zullen we altijd z.s.m. aan u verzenden.
Bij het artikel op de productpagina kunt u zien of het artikel op voorraad ligt. Wanneer er niets vermeld staat, moet het artikel nog geproduceerd worden.

In de zomerperiode en rondom Kerst en Oudjaar kunnen de levertijden afwijken i.v.m. de fabriekssluiting/vakantie van ARO® Artländer.

Corona en Levertijden update 6 januari 2023
Corona speelt weer op en kan het zomaar zijn dat er mensen in de productie thuis komen te zitten in quarantaine. Op dit moment worden de levertijden gehaald. Garanties dat dit blijft lukken kunnen echter niet gegeven worden. We vragen dan ook uw begrip mocht de levertijd van uw dekbed langer zijn dan wij bij order hebben aangegeven.

Oorlog Ukraine update 16 november 2022
Verschillende van de door ARO Artländer gebruikte donssoorten komen uit Siberië en de Ukraine. Op dit moment is er nog voldoende dons op voorraad om alle dekbedden te kunnen leveren. Inmiddels zijn ze ook druk op zoek naar andere mogelijkheden om kwalitatief vergelijkbaar dons te kunnen blijven leveren. Mogelijk zullen we op termijn ons assortiment moeten aanpassen.
Behalve door hogere grondstofkosten en transportkosten hebben we ook de maken met hogere energiekosten. Daardoor hebben we de prijzen eind 2022 moeten verhogen. Het valt niet uit te sluiten dat dit in 2023 nogmaals nodig zal zijn.