Verzendkosten en levertijden

Wij werken met verschillende pakketdiensten, waarbij wij altijd kiezen voor een betrouwbare, maar ook betaalbare partner. 

Als standaard pakketdienst maken we gebruik van PostNL, waarbij u ook de mogelijkheden heeft om verschillende verzendopties te kiezen, als avondlevering of levering bij een PostNL pakketpunt. Het staat ons vrij om in voorkomende gevallen een andere pakketdienst te kiezen.

Sommige opties maken de verzending duurder. Deze extra kosten berekenen we 1 op 1 aan u door en betalen we niet terug mocht u besluiten het gekochte artikel te retourneren.

Verzendkosten

  • We verzenden uitsluitend naar landen binnen de EU.
  • Voor pakketten binnen Nederland, België en Duitsland rekenen we geen verzendkosten bij een goederenwaarde boven de € 100,-
  • Bij verzending naar andere landen worden de feitelijke verzendkosten doorberekend.

Bij retourneren, vergoeden we de doorberekende verzendkosten tot een maximum bedrag van € 10,-.

Levertijden

In principe worden alle artikelen op order geproduceerd. Hiermee houden we de kosten laag, maar heeft u wel te maken met productietijden. Standaard is de levertijd daardoor 10-15 werkdagen.

Artikelen die op voorraad liggen zullen we altijd z.s.m. aan u verzenden.
Bij het artikel op de productpagina kunt u zien of het artikel op voorraad ligt. Wanneer er niets vermeld staat, moet het artikel nog geproduceerd worden.

In de zomerperiode en rondom Kerst en Oudjaar kunnen de levertijden afwijken i.v.m. de fabriekssluiting/vakantie van ARO® Artländer.

Corona, Kerstdrukte en Levertijden
De periode voor kerst is in donsdekbeddenland altijd de drukste tijd van het jaar. Normaal kunnen we dan toch de levertijden halen die we standaard afgeven, maar nu, met de strenge Coronaregels op de werkvloer, lopen de levertijden op naar 4-5 werkweken. Neem daarbij de week Kerstvakantie, dan kunt u uitrekenen wanneer u uw bestelling kunt verwachten.
Onze excuses voor deze lange levertijden. We hopen op uw begrip in deze vreemde tijden.